Esileht
Abi
Kust osta?
Meist
Kontaktandmed

OLE MÄRGATAV!

Osta:

Kaupade otsing:

Kood:

Juhuslik kaup



Arvestid

Abi » Korduma kippuvad küsimused

     

Kuidas esitada tellimust interneti kaudu?
Korduma kippuvad küsimused
Tellimistingimused

Palun tutvuge korduma kippuvate küsimustega ja meie vastustega. Kui soovite mis tahes lisainfot, võtke meiega ühendust või helistage telefonil +(372) 6 31 41 64.


1. Kuidas maksta tellitud kaupade eest?

1.1 Otsemakse – tasute kauba eest arve alusel meie arvelduskontole, lisandub postitasu Eesti Posti, ELS Plussi või SmartPOSTi tariifide alusel.
Arve saadetakse e-posti aadressile, millelt saatsite meile tellimuse.

1.2 Tasumine kättesaamisel – tasute tellitud kauba eest selle kättesaamisel kas oma kohalikus postkontoris või kullerile. Sellisel juhul lisandub hinnale 3% tellimuse summast pangakuludeks (ülekanne Eesti Posti kontolt meie kontole).

2. Millal ma tellitud kaubad kätte saan?

Kui teie tellitud kaup on laos olemas, toimetatakse kaup teile kätte 2–3 päeva jooksul alates tellimuse vormistamisest või arve tasumisest. Pärast tellimuse kinnitamist saadame kinnituse koos kõigi tellimuse üksikasjadega ka teie e-posti aadressile.

Kui teie tellitud kaupa laos ei ole (ja see ei jõua õigeaegselt kohale), teavitame teid kauba kohalejõudmisest telefoni teel, kasutades tellimuse vormistamisel esitatud kontaktandmeid.

3. Kuidas kaup kohale toimetakse?

Internetipoe Lerson OÜ kaubad toimetab teile kätte Eesti Post või SmartPOST.

NB! Pakiautomaat SmartPOST on iseteeninduspostkontor.
Postiautomaadid asuvad kergesti ligipääsetavates kaubanduskeskustes, mille juures on olemas parkimisplatsid, samuti on kaubanduskeskused kaua avatud. SmartPOST pakiautomaatide loendi leiate siit.

PAKI KÄTTESAAMINE SmartPOST AUTOMAADIST

Kui teie pakk on jõudnud pakiautomaati, saadetakse teie mobiiltelefonile ligipääsukoodiga SMS.
Peate vaid tulema pakiautomaadi juurde, sisestama koodi ja pakikasti uks avanebki.

Kohaletoimetamistasu arvestame vastavalt Eesti Posti, ELS Plussi või SmartPOSTi teenuste hinnakirjale.

SmartPOST – kõige odavam Postiteenus Eestis.

4. Kuidas saan teada, kas minu tellimus on vastu võetud?

Tellimuse kinnitus saadetakse teile e-posti kaudu.

5. Kas saan oma tellimuse tühistada?

Kui soovite oma tellimuse mingil põhjusel tühistada, siis on see võimalik. Tellimuse saate tühistada helistades meile telefonil +(372) 6 31 41 64 või saates teate meie e-posti aadressile.


Ostukorv


Valuuta valik


Sisselogimine
Kasutajanimi:
Parool:
 


Registreeri

Maksmine












Kohaletoimetamine

  

Hääletamine

 Kas teile meeldivad massaazrõngad Health Hoop?  

Ei
Ja
Soovin osta



Tulemus

TOP 10:

Bbliner



 


   
Esileht | Abi | Kust osta? | Meist | Kontaktandmed